ايمپلنت چه زماني مي تواند جايگزين ارتودنسي شود؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ دندانپزشکی ما خوش امدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های دندان پزشکی و آدرس dentalnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 120
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 21
:: باردید دیروز : 8
:: بازدید هفته : 159
:: بازدید ماه : 511
:: بازدید سال : 1420
:: بازدید کلی : 4493

RSS

Powered By
loxblog.Com

مختصری از تحولات دندانپزشکی روز در ایران و جهان

ايمپلنت چه زماني مي تواند جايگزين ارتودنسي شود؟
یک شنبه 10 آذر 1398 ساعت 14:0 | بازدید : 49 | نوشته ‌شده به دست adrina | ( نظرات )
در چه مواردی می توان از ارتودنسی به جای ایمپلنت استفاده کرد؟

گروهی از بیماران وجود دارد که دندان های جلوی پنهان دارند. این اختلال ممکن است به صورت مادرزادی باشد و یا به دلایلی دیگر، یکی از دندانهای جلو را ندارند و یا ممکن است این مشکل در دندانهای عقب نیز دیده شود .
یکی از راههای درمان ارتودنسی این است که با اتصال براکت های ارتودنسی،  بین دندانها، فضا ی بین دندانی بازمی شود و در محل بی دندانی ایمپلنت دندان کاشته می شود .

اما گونه دیگری درمان در ارتودنسی دندان وجود دارد که دندان های طبیعی را به وسیله براکتها و روش های ارتودنسی به سمت جلو هدایت میکنند و ایمپلنت در قسمت انتهایی فک کاشته می شود .

گاهی وقتها شرایط لثه بیمار، شرایط ناهنجاری، شرایط دندانها و بافت نرم لثه این اجازه را به دندانپزشک ارتودنتیست می دهد که دندانها را از عقب به سمت جلو هدایت کنند و فضای خالی بین دندانهای جلو را به وسیله دندانهای طبیعی پرکنند .
در مواردی دیگر این امکان وجود ندارد و بیمار باید برای درمان ناحیه بی دندانی مجبور است از روش جایگزین، که همان ایمپلنت دندان است استفاده کند.

حتی الامکان باید سعی شود که از ایمپلنت کردن دندان خودداری شود ، اگرچه ایمپلنت با وجود اینکه بهترین جایگزین برای ناحیه  بی دندانی است اما  در هر صورت یک جسم خارجی است.  ورود یک جسم خارجی به بدن تازمانی که سازگار شود، ممکن است مشکلاتی برای بدن به وجود آورد .


ایمپلنت دندان بهتر است یا ارتودنسی دندان

برای همه افرادامکان جایگزینی ارتودنسی به جای ایمپلنت وجود دارد ؟

این امکان وجود دارد که بوسیله دستگاههای ارتودنسی این عمل در هر سنی انجام شود، اما همه چیز به شرایط بیمار در سنین خاص می تواند متفاوت باشد و بسته به اینکه چه تعداد فضای خالی در بین دندانها وجود دارد،  این امکان برای همه افراد قابل دستیابی نخواهد بود .
چنانچه بیماران یک یا دو دندان پنهان،  یا فضای خالی به اندازه یک یا دودندان داشته باشند، به وسیله روش ارتودنسی می توان این اختلال را درمان کرد.

ب

معرفی یکی از بهترین متخصص ایمپلنت تهران

کلینیک دندانپزشکی دکتر شهریار الیاهو با بیش از 15 سال فعالیت تخصصی در زمینه کاشت ایمپلنت دندان  واقع دراطراف میدان ونک با در اختیار داشتن کادر مجرب شامل متخصصین مختلف این زمینه ، خصوصا متخصص بیهوشی برای بیماران که از دندانپزشکی ترس دارند ، جراح و متخصص پریودنتال، متخصص ساخت پروتز های دندانی و همچنین سایر متخصصین زیبایی برای لمینت دندان  در کادر خود، به عنوان معتبرترین دندانپزشکی تهران شناخته می شود که با ارائه هزینه های مناسب و ایمپلنت ارزان روزانه تعداد بسیار زیادی از بیماران برای انجام کاشت ایمپلنت مراجعه می کنند 




:: موضوعات مرتبط: دنداپزشکی ایمپلنت , ,
:: برچسب‌ها: ایمپلنت دندان شرق تهران , ایمپلنت دندان نارمک , مشاوره رایگان ایمپلنت , مراحل كاشت ايمپلنت دندان , ایمپلنت دندان ارزان , مشاوره آنلاین ایمپلنت , ایمپلنت دندان جدید , ایمپلنت دندان خوب , ایمپلنت دندان دیجیتال , ایمپلنت دندان ایمن , ایمپلنت استخوان تحلیل رفته , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: